2012. január 30., hétfő

"Tárgyalások"

Háhh, gyorsan jön még egy, mielőtt kiesek a lendületből :D

Szóval, most hogy itthon vagyok, egyébként se anya, se én nem vagyok órákig telefonálos fajta, úgyhogy mi igazából csak akkor beszélgetünk, ha hazajövök. (Ez jelenleg jobb esetbe havi egy alkalom)
Felvázoltam neki terveimet és megnyugodtam, hogy nem volt semmivel kivetnivalója. Az egyetlen az a fekete menyasszonyi ruha (nem az egész csak lesz benne) de ezt már jó egy éve mondogatom neki, úgyhogy mostanra teljesen elfogadta. Viszont, a bejegyzés azért született, mert pont tegnap este beszélgettünk és hogy ne felejtsem el, mire kért, min gondolkozzak, ezért leírom. Márcsak azért is, hogy András is tisztában legyen a feladatainkal :)

Anya nagyon szeretné ha már elkezdenék költségvetést írni. Mivel megbeszéltük, hogy a polgárit mi álljuk (mármint én és András, erről hamarosan fog születni külön bejegyzés :D) a templomi pedig minden valószínűség szerint jövő nyáron lesz, ezért már most tudnia kellene, hogy mivel kell számolnia. Meg azért nekünk se árt...ám érdekes, hogy anyósomék meg egyáltalán nem érdeklődnek...

Tehát az első próbléma amibe ütköztem, hogy ha megcsináltuk a vendéglistát és a költségvetést, akkor ezt hogyan is kell szépen "tálalni"...
Sajna a dologhoz hozzátartozik, hogy amikor legutóbb felmerült anyósoméknál az esküvői témakör, akkor apósom közölte, hogy ha már megtartottuk a polgárit úgysem akarunk majd teplomit...(zárójelesen megjegyzem ez kissé rosszul esett...)

Nos, TI hogyan tálaltátok ezt a rettentő kényes témát?

Megjegyzés: És nálunk még az is belekavar a dolgoba, hogy anyáék elváltak és nem ápolok valami jó kapcsolatot a másik szülőmmel...Az még külön menet, mert nem igazán aktivizálja magát, ha anyagi segítségről van szó...persze másmilyen segítségről van szó, sem aktivizálja magát...

4 megjegyzés:

  1. Ha megnyugtat, nalunk egyik szulot sem erdekli annyira. Anyosommal meg azota nem is beszeltunk amiota kiderultek rola a dolgok:S Igy mi allunk mindent, de lagalabb bele sem tudnak szolni:D

    VálaszTörlés
  2. Hát az a baj, hogy mi tuti nem bírnánk kifizetni az egészt...Hát akkor mi talán annyival szerencsésebb helyzetbe vagyunk, hogy anya legalább mindenben mellettem áll...Sose értem, amikor írjátok, hogy egyik másik szülő milyen "gonosz"...hogy ez miért jó nekik...

    VálaszTörlés
  3. Ezt a feketés ruhát szívesen megnézném magamnak :) Nem hétköznapi, az biztos... Hajrá!


    Üdvözlettel,
    Fender Csaba, fotós
    ---
    06(20) 441-2355
    www.fender.hu | facebook | vimeo

    VálaszTörlés
  4. szerintem erre valahogy nincs jó vagy bevált módszer sajnos.... :( ez csak is az emberek hozzáállásán múlik.... nekem a szüleim nem váltak el, apum minden pénzt odaadna nekünk, anyám meg 5 ft-ot is sajnál tőlünk... szóval ez sosem egyszerű sajnos... na aztán nálunk még a rivalizálás is megy a két család között, szóval én szerintem sajnos nincs jó módszer :( egyszerűen csak le kell ülni elmondani és remélni, hogy a legjobb fog kisülni belőle...

    VálaszTörlés