2012. január 30., hétfő

The Dress

Babázni voltam, most jöttem haza barátnőmtől! Hát tündéri az a kisfiú :)

Ez ilyen kis kitérő volt, de most a legnagyobb kérdés (nekem mindenképpen) ha már visz a lendület a ruha. Pontosabban A RUHA! Nem tudom, hogy csak én vagyok-e így vele, de ha teljesen őszinte akarok lenni, azon kívül, hogy lesz benne fekete (remélem sok, anya reméli kevés XD)...De ezen kívül, ötletem sincs...Szóval tuti az lesz, hogy bemegyek majd egy szalonba és felpróbálok egy csomó stílusú ruhát. Mert hát kitudja a végén mi fog jól állni nekem...természetesen fényévekre vagyok a konfekciómérettől...
Csak azt tudom mit nem szeretnék hogy legyen. Éspedig:
- nem kell csipke...
- nem kell virág...
- tüll egyetlen egy esetben lehet a ruhán, ha nagyon finom anyagú, elsőosztályú tüll...A szúnyoghálótól a hideg ráz :S

Viszont most kaptok egy kis ízelítőt az ötleteimből. Egyik ruhába se "szerettem" bele, de tetszenek és szívesen felvenném őket. 
Azért remélem megtalálom majd azt amiről teljes bizonyossággal kijelenthetem, hogy IGEN Ő AZ ÉN RUHÁM :)

De most beszéljenek helyettem a képek! 




























4 megjegyzés:

  1. jól néznek ki nagyon ezek a fekete ruhák :) tök jó, hogy rávetted anyukádat, nagyon jól fogsz kinézni!!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszenek! Kíváncsi vagyok, hogy végül milyet választasz!:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a 2es szamu a kedvenc:DMikor mesz ruhaprobara?:) Szerencsed van Anyuddal, az enyem meg mindig huzza a szajat, mert ekru, rozsaszin rucim lesz:D

    VálaszTörlés
  4. Hát azt még nemtudom... :) Még előbb diplomáznom kellene :D

    VálaszTörlés