2012. január 30., hétfő

Kezdetek

Hát egy ilyen gyönyörű vasárnapi napon - ja nem, hétfő van - úgy döntöttem, hogy ideje végre rendszereznem egy helyen az ötleteimet, gondolataimat. Remélem, hogy tetszik majd nektek és hogy sokat fog nekem is segíteni.

De most mesélek egy kicsit magunkról. Kinga vagyok életem szerelmét pedig Andrásnak hívják. 2010 szeptemberébe kérte meg a kezem és azóta elég komolyan foglalkozom az esküvő gondolatával. Persze, elárulom, hogy én 12 éves korom óta az esküvőmet tervezem, pedig akkor a vőlegény még a közelbe sem volt. :D
Egyébként 2006 óta vagyunk együtt, a kapcsolatunk elején 2 évig távkapcsolatban éltünk (400km volt a távolság) Egyesek szerint még mindig távkapcsolatban élünk, de most már csak 90kmre egymástól. (Higyjétek el nekem, hogy ez már számunkra a 400 km után nem fedi a távkapcsolat fogalmát.)

A hivatalos eljegyzést 2011 májusába tartottuk, az esküvő kitűzött dátuma pedig 2012. 12. 15. 
Természetesen már mikor az eljegyzést szeretük volna összehozni, megvolt az eslő komolyabb vita. :D


Hát az hiszem dióhéjban ennyi, egy kép rólunk és jó olvasgatást!





2 megjegyzés:

  1. Szia! De jo, hogy vegre van blogod:D Irjal majd jo sokat:D
    Kata, a weddingsrol:D

    VálaszTörlés
  2. jaja, tényleg tök jó :D hajrá a blogolással, majd meglátod jól jön ;)

    VálaszTörlés