2012. január 31., kedd

Say yes to the dress

Imádom ezt a sorozatot :D És ugyan nincs magyarul, de angolul is nagyon szívesen megnézem. Ma pont egy Say yes to the dress maratont tartottam, amikor megláttam még egy ruhát. Kicsit izgulok, mert ránéztem (persze, tudom, hogy ha felpróbálnám akkor más lenne) és egyből megtetszett. Ráadásul a sorozatba egy hozzám hasonló alkatú csajszin volt. Azt hiszem beleszerettem. Még nem tudom, hogy itthon hol lesz lehetőségem felpróbálni, de mindenképpen szeretném :) Mutatom:
Sajnos a hátuljáról nem találok képet, pedig a szoknyarész felénél még van egy fekete masni, közepén egy brossal :)

Vélemény? :D

8 megjegyzés:

  1. nagyon szép :)
    amúgy mi ez a sorozat? még ne m hallottam róla..

    VálaszTörlés
  2. Hát egy külföldi sorozat, régen ment vmelyik csatornán, de már nem emlékszem :S A lényeg, hogy menyasszonyok mennek próbálni egy ruhaszalonba, végülis inkább a szalonról szól nem a menyasszonyokról :P ÉS elmennek a családjukkal és kiválasztják az "AHA feeling"-es ruhát :D Itt bele is tudsz nézni: http://tlc.howstuffworks.com/tv/say-yes-to-the-dress

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Ha jól emlékszem fekete-fehér menyasszonyi ruhát szeretnél. Éppen a vaterán böngésztem az alkalmi ruhákat (magamnak is keresek :) és ezt találtam:
    http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/alkalmi_egesz_ruha_szoknya/38_m_meret/csoda_szep_eskuvoi_alkalmi_1541305739.html
    Gondoltam hátha érdekel, ezért remélem nem gond, hogy megosztottam Veled! :)

    VálaszTörlés
  4. Nem gond, dehogy :) Köszi szépen :D És te találtál már? :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! A TLC műsorán megy magyarul is ez a sorozat :) Én is nézem.

    VálaszTörlés
  6. Jaja, igaz :D Csak nekünk nincs TLC és ez teljesen kiment a fejemből :D

    VálaszTörlés
  7. Még nem, de még nem is nagyon kerestem ruhát. De lassan már nyakamba veszem a várost és végig járom a szalonokat! :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszik! :)Nézd meg esetleg a Kashka Couture-t is, ők egyedi ruhákat készítenek, sok színes betéttel, s segítenek eladni is a menyasszonyoknak a kész darabokat.

    VálaszTörlés