2012. augusztus 28., kedd

Sweety Cake

A bejegyzést egy jó hírrel kezdem, természetesen mindegyik étterem ( az éttermek új bejegyzést kapnak) mondta, hogy nyugodtan vihetünk be sütit, sósat is édeset is... Hát mi úgy döntöttünk, hogy sós sütit viszünk be (sztem majd Fornetti :)) és mikor megérkezünk az étterembe az legyen az asztalon. A vacsora után pedig következik a Torta :D
Hát igen a Torta...Sajnos, persze miért is lepődtem meg ezen...Álmaim tortájának meglehetősen húzós ára van, még így is, hogy csak 15 embernyi adag kell...Úgyhogy elbizonytalanodtam, hogy tényleg akarom én ezt? De a vőlegényem közölte, hogy ha ilyet szeretnék, akkor megkapom kerüljön bármibe :) Úgyhogy most kicsit megint reménykedek, hogy tényleg Álmaim tortáját kapom meg :) Mutatok pár képet:


Sajnos, Sopronba tudtommal csak két helyen csinálnak, az egyik helyen 790 Ft darabjuk a másik helyen pedig 1000 Ft...plusz még hozzá jönne egy zsúrtorta (ami pl. az utolsó képnek a tetején is van). Úgyhogy nemtudom mi legyen...kicsit sokallok majd 15.000 Ft fizetni egy tortáért...De annyira szépek :) Szerintetek nem? :D

2 megjegyzés:

  1. Wow! Oszinten megmondom nekem is nagyon tetszenek ezek a tortak. Annyira kis szepek, hogy csak na! De mi is az aruk miatt valtoztattunk a "koreografian". De ha a volid azt mondja, hogy megkapod, mert ez az almod, akkor csak hajra!
    De lehet, hogy korul kene nezni kicsit arrebbi telepuleseken is, mert lehet, hogy a szallitassal egyutt is olcsobban jossz ki...ki tudja, csak egy otlet! En szurkolok, hogy ez legyen, mert latszik, hogy nagyon nagyon szeretned!!! :)

    VálaszTörlés
  2. tényleg sok a 15ezer ft, viszont annyira gyönyörűek és különlegesek és ami a legfontosabb: álmaid elképzelése!!!! :) én szerintem valósítsd meg az álmod, emrt később lehet, hogy bánni fogod :( és ha a völi is támogat, hát vágj bele, egyszer van ilyen! ;)

    VálaszTörlés