2012. november 4., vasárnap

Meghívó

Elég régen írtam már és van egy-két dolog amiről érdemes beszélni. Először is a meghívó. Sokat gondolkoztam, terveztem és végül meg is lett az eredménye :) A meghívó úgy fog kinézni, hogy egy A4es lap 3 felé hajtva és csak a középső részben lesz a szöveg. A két szélére valószínű, hogy csillámmal fogok vmit díszitgetni.
A meghívó szövege pedig ez lesz:

Csak Nektek áruljuk el,
hogy maradék eszünket is elvesztve
2012. december 08-án
megbilincseljük egymást.
Szeretettel várunk e Nagy Napon,
hogy szem és fültanúja légy
e világraszóló eseménynek
Sopronban, a Polgármesteri Hivatalban
17 órakor.
Kérünk, hogy utána is tarts velünk
egy kellemes vacsorára a
Fehér Rózsa Étterembe.
 Az idézet pedig ez egyik kedvenc írómtól származik:
"-Szeretsz te engem?
-Jobban, mint tegnap és kevésbé, mint holnap."

És akkor következzenek a képek:
Ez lesz a közepe :)






Az utolsó két képen eltér a szalag színe, mert nem sikerült megegyeznünk, hogy milyen legyen. Nektek melyik tetszik jobban? :D Azt a ceruzával rajzolt csillagocskát ne nézzétek, mert csak azt próbálgattuk, hogy kell.e a hópehely. De végül úgy döntöttünk, hogy nem :D Remélem azért lehet látni a lényeget. Ja és a kézzel írt szöveget se nézzétek, az is csak próbaképpen van rajta, de azt is rá fogjuk nyomtattatni. Az első példányt, holnap meg is tekinthetjük. András egyik barátja egy nyomdába dolgozik, úgyhogy elintézte nekünk :) Ha kész lesz majd azt is lefotózom :) Véleményeket várok és hamarosan jön a kövi bejegyzés :)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem a vilagos szalaggal szebb! De ez csak az en velemenyem!
    Nagyon szep lett.Nagon nagyon tetszik,hogy Ti csinaljatok es a kovecskek is fantasztikusak!

    VálaszTörlés
  2. Világos szalagra még egy szavazat!!! Nagyon jól néz ki, akár hópehellyel, akár anélkül !!! Kíváncsi vagyok, mit kaptok ma kézhez! :)

    VálaszTörlés