2012. augusztus 17., péntek

Frizurák

Már szerencsére kitaláltam mindkét esküvőre a hajamat. Képet arról még, nem tudok hozni, hogy a télin milyen lesz, mert nem találok olyan képet :D De valami ilyesmi lesz:
Csak nem lesz fátyol és a pánt is rendesen lesz a hajamba, nem így megdöntve. Remélem értitek mire gondolok. Majd ha lesz időm és kedvem megcsinálom itthon és megmutatom. Persze, ahhoz előbb majd meg kell vennem a pántot, ami tervben van :D
Már pántokat is próbálgattam, a múltkor mikor anyával plázázni voltunk. A Bijou Brigitte-be voltunk, imádom egyébként azt a boltot, mert nagyon szép cuccok vannak és nem iszonyat drágák. 
Ilyesmit próbáltam és nagyon tetszett:


De ez a fajta is nagyon tetszik, ilyet is próbáltam:


A húgomtól meg is kaptam, hogy bármit rakok a fejemre az minden jól áll :D Merthogy ugye beszabadultunk a boltba, Anya, a húgom, meg én, aztán persze Kingának mindent fel kell próbálnia :D (nagy szerelmese vagyok a hajpántoknak, minikalapoknak, van is itthon egy :D) És hihetetlen de tényleg minden jól mutatott, igaz, hogy a felét nem vettem volna fel utcára, de nem azért mert nekem nem állt jól, hanem mert egyszerűen nem tetszett :D Kicsit elkalandoztam...


A templomira pedig ilyen lesz:
Kisebb, nagyobb változtatásokkal olyan lesz, mint a Belláé. Mielőtt megköveznétek, nem vagyok Twilight fan, bár tény, hogy az első részbe beleszerettem, viszont az összes többi az...Na mindegy, ez az én személyes véleményen. De megint eltértem....Térjünk vissza inkább a frizura. Az enyémbe nem lesz fonat, és a fátyol alulról lesz a kontyhoz tűzve. Azért tetszik nagyon az övé, mert szerintem gyönyörű, de mégse látszik rajta, hogy agyon lenne csinálva...
Na, hát egyelőre ennyi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése